Passa al contingut principal

INTERSCHUTZ 2015 - VEHICLES EXTINTORS - MAGIRUS










Amb més de 12 referències en catàleg de vehicles extintors sota normes, i una infinitat de possibilitats que ofereix la tecnología i el know-how de Magirus, no es d'estranyar que els vehicles exposats a la INTERSCHUTZ a Hannover fossin legió.

Primerament podreu veure els vehicles sota normes i per usos diguem-ne habituals, com auto tancs amb bomba per entorns urbans, rurals i industrials, de categories lleugers mitjans o pesants.

Més a vall, veureu el sistema de turbina autònom o sobre vehicle anomenat AIRCORE TAF. 


TSF-W i  MLF
LLEUGERS

Els tancs bomba lleugers TSF i MLF son vehicles sobre xassís IVECO DAILY (o d'altres constructors sota comanda) de 6 fins a 7,5 tones, amb tracció 4 x 2 o 4 x 4, equipats amb tanc d'aigua de 500 litres, bomba integrada (MLF) o bomba portàtil (TSF) i donada la seva gran capacitat d'espai, poden dur una gran quantitat d'aparellatge de salvament i extinció. La cabina pot integrar fins a 1 5 bombers i es pot demanar també amb integració dels ERA als seients.


CATÀLEG MAGIRUS TSF - W 





CATÀLEG MAGIRUS MLF



MAGIRUS MLF - Bombers de Hannover Recinte exhibició i proves a INTERSCHUTZ 2015
  

HLF - 10, 20 , KATS  i TLF - 3000, 4000.
MITJANS

En aquest grup, MAGIRUS ofereix 7 opcions que permeten ja unes àmplies possibilitats de material i de agents extintors, de tal forma que en quant al volum dels tancs comencen amb un mínim de 2.000 litres d'aigua (HLF-10) arribant fins els 4.000 litres en el cas dels TLF-4000. Amb excepció dels TLF-3000 i 4000 que se subministren sobre xassís 4 x 4, la resta de vehicles es poden demanar amb versions 4 x 2 i també 4 x 4.


MAGIRUS HLF-10 ALL WHEEL i S






MAGIRUS HLF-20 ALL WHEEL i S







MAGIRUS LF-KATS








MAGIRUS TLF-3000 i 4000







MAGIRUS AIRCORE TURBINE TAF


La companyia italiana EmiControls es la dissenyadora d'aquestes turbines que permeten, mitjançant aigua o escuma polvoritzada impulsada per una hèlix de grans dimensions, projectar el corrent amb un ampli ventall que ofega literalment el foc, sense necessitar quantitats ingents d'aigua.

El sistema es l'evolució dels canons de neu per complexes d'esquí que la companyia mare TechnoAlpin, fundada a Bolzano (Itàlia) al 1990, va dissenyar i que al 2011 va re- dissenyar  per altres aplicacions fundant la EmiControls.

Al 2015, va signar un acord amb MAGIRUS GmbH per tal que aquesta s'ocupes de distribuir aquests sistemes sobre vehicles amb el nom MAGIRUS AIRCORE.   















Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

FIMESA - EL PRODIGI ESPANYOL

Actualment desapareguda, FIMESA (Financiera Mecánico Eléctrica, S. A.) amb fàbrica a Madrid, va ser un dels grans fabricants de vehicles i equipaments contra incendis a l'estat espanyol. Pertanyia al conglomerat d'empreses financeres i constructores que va fer fallida GRUPO SOFICO i tot i que alguns diuen que encara continua a la mateixa adreça, el cert es que a ningú li han donat resposta. La història del GRUPO SOFICO propietària de FIMESA, sembla que s'acaba al 1974 amb una querella criminal per estafa d'un rendista de Barcelona que els va denunciar . Però passem al que ens interessa, la producció de vehicles de bombers sobre xassís principalment de Pegaso, però també en van utilitzar d'altres, com aquest que veiem a continuació. Autobomba pesant sobre Chrysler - Barreiros de 170 CV. Tanc de 4.500 l. i escuma. Bomba Guinard de bronze, 2000 l/m de caudal màxim a una pressió de 32 kg/cm2.  Excepcional unitat sobre xassís Pegaso 1060, a...

BOMBERS GENERALITAT DE CATALUNYA - ELS INICIS.

El 27 de juny de 1980 la Generalitat de Catalunya creà la Direcció General de Prevenció i Extinció d'Incendis i de Salvament, amb l'objectiu de: dotar Catalunya d'una xarxa de Parcs de Bombers que cobrís adequadament el territori, coordinar l'actuació dels diferents Parcs de forma que els recursos existents treballessin com una unitat, estimular la millora de les condicions de seguretat dels medis urbà, rural i industrial. Aquesta DGPEIS va agrupar tots els Cossos de Bombers existents a Catalunya procedents dels Municipis i de les Diputacions, quedant-ne exclosa la capital Barcelona, de la qual el seu Cos de Bombers encara avui, es independent de la Generalitat. Com a dada significativa, de les 4 Diputacions catalanes, la de Tarragona va ser la única que no va crear el seu Cos de Bombers Provincials, als anys 60, essent tots els cossos de bombers municipals en tota la província.  Bombers de Catalunya van néixer l'agost de ...

MAGIRUS - MARCANT CAMÍ

                          Si cap constructor es reconegut pel seu nom i apreciat arreu del mon, sense cap dubte aquest es l'alemany MAGIRUS. Des del 1864, any que Conrad Dietrich Magirus la va fundar, ha estat, fins no fa massa anys, la única empresa que ha construït els seus vehicles per als bombers integralment, es a dir, tant la part motriu com els motors i la part específica com les bombes d'incendi, i sobre  tot les escales, tot es   muntava a la seu de ULM al Bayern.  La DEUTZ original, establerta al barri Deutz de Colònia (Nordrhein Westfalen) amb el nom inicial de Nicolaus August Otto al 1864 essent la primera fàbrica mundial de motors,  va adquirir al 1 de gener de 1936, la CD Magirus AG, establerta a Ulm (Freistaat Bayern ). Un dels primers resultats d'aquell moviment propiciat per les autoritats d...